joi, 13 august 2009

În spatele ochelarilor fumurii

În spatele ochelarilor fumurii

se ascund iubiri de mamă

de părinţi, de soţie

de viaţă, de mister.


În spatele ochelarilor fumurii

se ascund tristeţile mute,

bucuriile şi suferinţele,

Ying şi Yang.


În spatele ochelarilor fumurii

se ascund uri şi frustrări,

nebunii, deznădejdi

şi dorinţe interzise.


În spatele ochelarilor fumurii

te ascunzi tu, neştiuto,

cu visările tale netrăite

şi poate imposibile.


În spatele ochelarilor fumurii

aş vrea să mă ascund şi eu

de privirea urâtă a lumii;

ascunde-mă odata cu tine!


Alexandru/ 09 Aug 2009-Bucureşti

2 comentarii:

Shanti spunea...

vai, alex...minunat! da! toate astea se pot ascunde in spatele ochelarilor fumurii si inca multe peste... poti oare tu patrunde in privirea celui/celei din spatele acestor ochelari? poti oare citi ceva din ceea ce nu se vede?

finalul e splendid "ascunde-ma odata cu tine". ah! daca s-ar putea ascunde si altii in taina acelor ochi...dar nu...acolo e un singur loc, poate pare egoist, stramt, vast, intunecat, insa el ascunde numai ceea ce trebuie ascuns.

da, acolo poti fi si tu ascuns dar nu din cauza ca ai cerut asta ci pentru ca purtatorul ochelarilor te-a ascuns dintr-un anume motiv.

PS: si eu port o pereche de ochelari fumurii (de fapt heliomati) si abia acum, citind aceasta minunata poezie, mi-am descoperit o umbra, o taina, un suras, o lacrima...

Alexandru Moise spunea...

Shanti

poezia este frumoasa. Imi place chiar si mie, cel care a scris-o.